BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA UMK
Szanowni Państwo,
zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety, której wyniki pomogą ocenić poziom satysfakcji z jakości obsługi klienta w UMK.
Ankieta jest całkowicie anonimowa, więc prosimy nie wpisywać żadnych danych osobowych. Indywidualne odpowiedzi poszczególnych osób nie będą analizowane, a dane będą dostępne wyłącznie w formie zbiorczych zestawień statystycznych (np. procentowych).
PYTANIA WSTĘPNE
R1. Czy jest Pan(i) pracownikiem Urzędu Miasta Krakowa (dalej: UMK).
tak
nie
R2. Jaką komórkę organizacyjną odwiedził Pan(i) podczas ostatniej wizyty w UMK? Jeśli podczas ostatniej wizyty odwiedził(a) Pan(i) więcej niż 1 komórkę organizacyjną UMK, to w której spędził(a) Pan(i) najwięcej czasu.
Wydział Architektury i Urbanistyki (AU), Rynek Podgórski 1-2
Biuro Planowania Przestrzennego (BP), ul. Sarego 4
Wydział Geodezji (GD), ul. Grunwaldzka 8
Wydział Kształtowania Środowiska (WS), os. Zgody 2
Wydział Skarbu Miasta (GS), ul. Kasprowicza 29
Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców (KM), al. Pow. Warsz. 10
Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców (KM), os. Zgody 2
Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców (KM), ul. Wielicka 28a
Wydział Mieszkalnictwa (ML), ul. Wielopole 17a
Wydział Spraw Społecznych (SO), ul. Stachowicza 18
Wydział Spraw Społecznych (SO), os. Zgody 2
Urząd Stanu Cywilnego (SC), ul. Lubelska 27
Urząd Stanu Cywilnego (SC), ul. Lubelska 29
Urząd Stanu Cywilnego (SC), os. Zgody 2
Urząd Stanu Cywilnego (SC), ul. Wielicka 28a
Wydział Podatków i Opłat (PD), al. Pow. Warsz. 10
Wydział Podatków i Opłat (PD), os. Zgody 2
Wydział Podatków i Opłat (PD), ul. Wielicka 28a
Wydział Spraw Administracyjnych (SA), al. Pow. Warsz. 10
Wydział Spraw Administracyjnych (SA), os. Zgody 2
Wydział Spraw Administracyjnych (SA), ul. Wielicka 28a